MOJI PRVI KORACI ZARAĐIVANJA NA INTERNETU

26.07.2014.

U posljednja dva mjeseca rješavanjem mikro zadataka na internetu zaradio sam više od 100$, ispod ću postaviti i slike koje to potvrđuju. Jednostavno, umjesto igranja igrica u trenucima dosade, rješavam mikro zadatke na internetu. I vjerujte, isplati se. Prošlog mjeseca rješavanjem ovih zadataka pokrio sam troškove goriva (svaki dan idem autom na posao).

Znam, znam da ste skeptični. Zbog toga ću vam odmah pokazati koliko sam tačno zaradio i kad su vršene isplate. Samo da napomenem da sam se na obje web stranice registrovao 27.05.2014. godine.
Preporučujem da se registrujete i na Neobux i na Clixsense, time povećavate svoju zaradu, sve je detaljno objašnjeno u poglavlju "strategija".




Kada zaradite novac, prebacite ga na paypal (otvorite račun vrlo jednostavno, ako ga već nemate) i onda to izgleda ovako:

Mikro zadatke rješavam na dvije web stranice:
www.neobux.com
www.clixsense.com

Dakle, o čemu se radi. Navedeni linkovi će vas odvesti na stranice na kojima ćete moći zaraditi nešto novca. Koliko, to ovisi samo o vama.
Za početak, potrebno se registrovati, tj. otvoriti account.
Prvih 4-5 dana imat ćete na raspolaganju samo otvaranje reklama (njih 20-tak dnevno). Kliknete na link, sačekate par sekundi (ako od vas zahtjeva kliknete na sliku mace) i to je to. Od otvaranje reklama definitivno se nećete obogatiti, ali to je preduslov koji morate ispuniti da biste prošli, hajmo reći, prvi test prije nego vam se ponude zadaci za rješavanje.
Ovako izgledaju reklame na koje trebate kliknuti:


Ovo je prijelomni trenutak gdje mnogi odustanu, misleći kako je na ovaj način nemoguće zaraditi.
Ali nakon što ste par dana otvarali reklame, počinju vam se nuditi i prvi zadaci. Tu tek počinje prava zarada. Od vas će se zahtjevati da se registrujete na stranicu https://tasks.crowdflower.com .... i vaše prvo zarađivanje na internetu može početi. Zadaci su raznovrsni i uglavnom nisu puno teški (nađi nečiji profil na linkedinu, twiteru, nađi kontakt informacije na nekom web sajtu ....). U početku će ih biti manje, ali svakim danom njihov broj će se povećavati.
Punuda zadataka za rješavanje izgleda ovako:


Zadatke ćete naći na slijedećem linku: Neobux

a za Clixsense

Pogledajte listu rješenih zadataka prvih dana (napominjem da sam se registrovao 27.05.2014.)

Uglavnom se nude zadaci vrijednosti od 1-8 centi, s tim što znaju naletiti zadaci od 35 ili 70 centi. Također, s vremena na vrijeme ponude se zadaci (nešto kao bonus) koji se rješe vrlo brzo, a vrijede 7-8 centi, tako da za 30 minuta možete zaraditi 4, 5, ili čak 8 US dolara, pa čak i više. Postaviću samo par slika, kad pogledate istoriju rješenih zadataka i vrijeme koje je bilo potrebno za njihovo rješavanje, nećete biti tako skeptični kao na početku teksta.


Napomenuo sam na početku teksta da ćete vejrovatno biti skeptični, čuj zarada na internetu, kakvi mikro zadaci, ne vjerujem u ovo. Bio sam isti takav. Veoma sumnjičav. Kada sam se registrovao i prvih dana samo klikao na reklame, još više sam sumnjao. Ali nako što sam otvorio prve zadatke sve se promjenilo. Rješavanjem mikro zadataka u junu sam zaradio 35 US$, a u julu 75 US$.
Zaboravio sam istaći da morate paziti da što tačnije radite zadatke (koji uglavnom nisu teški), jer vam od procenta tačnosti ovisi koji ćete nivo biti. Ja sam još uvijek na prvom nivou (od tri, a svaki nivo nosi veći broj zadataka), ali svakako sam prezadovoljan zaradom. Zaista, mislio sam da je ovo još jedna prevara na internetu.
Tako sam mislio prije dva mjeseca, a sad točim gorivo na tuđi račun.

Šta još reći ... pokušajte. Ako imate vremena, ako ga trošite na igranje igrica, radije probajte nešto novo. Nešto što će vas zaista iznenaditi. Probajte zaraditi na internetu. Ovdje ne govorim o hiljadama ili o milionima, ali stotina ili par stotina US$ su itekako na dohvat ruke.
Natočite pun rezervoar na tuđi račun, ja već jesam.


Copyright © mikrozadatak
All right reserved.

Oznake: internet, zarada, mikro zadaci, neobux, clixsense, ptc, kliktanje, otvaranje reklama, zarada na internetu, paypal, garantovana isplata, bez ulaganja, crowdflower, rainforest