REFERALI

08.09.2014.

Inače priča o referalima je precijenjena i prenapuhana. Ovako stoje stvari. Svi koji se registruju na ove sajtove će biti nečiji referali. To treba da je jasno. Bit ćete nečiji referali i moći ćete imati svoje referale. Tako ovaj sistem funkcioniše. E sad možete ući na ove sajtove preko mene, preko nekoga drugoga ili možete ući sami neovisno o bilo kome. U tom slučaju možda će vas rentati neko iz Indije, Pakistana, Bangladeša... Mislim da je bolja opcije da znate čiji ste referal, uvijek se možete obratiti emailom i zatražiti pomoć, savjet, neko objašnjenje. Jednom rječju imat ćete nekoga ko će vas voditi do prve zarade, pomoći da izbjegnete neke zamke, da povećate zaradu. Nakon prve isplate moći ćete i sami. Ali u samom početku dobar savjet je zlata vrijedan.

Da se razumijemo to što ste nečiji referal ne umanjuje vašu zaradu ni za jedan jedini cent. Ti novci se ne uzimaju od referala, već
Neobux i ClixSense nagrađuju što ste uveli novog člana u igru.
Ja sam prije skoro mjesec dana rentao 25 referala (Bog zna odakle su, moguće iz Indije), platio ih 5$ (svaki po 20c) za mjesec dana. To su ljudi koji su ušli npr. na
Neobux surfajući preko net-a. Dakle, ušli su sami, nisu ničiji referali. Ali, ja sam ih rentao, a oni to i ne znaju. To naravno ne umanjuje njihovu zaradu.

Rentanje referala je donekle rizično. Nikad ne znate hoće li tamo neki ljudi zaista kliktati, raditi, gledati reklme. Ja sam za mjesec dana od ovih 25 u plusu oko 1$ (uložio sam 5$, a zaradio 6$). Postoje ljudi koij se orjentišu samo na rentanje referala, bez rješavanja taskova. Rentaju 2000 – 3000 referala, ako im se posreći mogu dobro zaraditi, ali mislim da je rizik prevelik, ne bih preporučio. Nakon što su mi istekli, nisam produžavao rentane referale, dalje nastavljam bez njih.


Copyright © mikrozadatak
All right reserved.


Oznake: internet, zarada, mikro zadaci, neobux, clixsense, ptc, kliktanje, otvaranje reklama, zarada na internetu, paypal, garantovana isplata, bez ulaganja, crowdflower, rainforest

<< Arhiva >>